Alla Gör Sin Grej

Ska alldeles strax sova men först tänkte jag göra den här nyårslistan! Återkommer på söndag med bilder och text om mitt nyår som jag hoppas och tror blir GRYMT!

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massa grejer!


Har du några nyårslöften? Dom kommer jag på imorgon.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hope not för isåfall har jag inte fått veta om det....


Vilka länder besökte du? Sverige,Danmark,Holland, Tyskland och andra som jag inte kommer ihåg

 

Vad önskar du att du gjort mindre? Gud vad svårt, slösat tid på vissa människor typ och ätit onyttigt


Bästa minnet från 2011? När jag tog ut tandställningen  =)

 

Bästa köpet? Säng överkast


Vad spenderade du mest pengar på? Kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut! Massa grejer!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag.

Favoritprogram på TV? One Tree Hill

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012? Finns det väl alltid, pojkvän typ


Vad ser du mest framemot med år 2012? ny början, nya chanser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0